יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

WIX - איזה עולם נפלא!

הפוסט הפעם יהיה ממש קצר.
הפסקה חד פעמית בפרויקט הפנסיה שלי, כי אני ממש מתלהב ממשהו אז בא לי לשתף.



פרויקט ראשון שלי ב-WIX - יה!!!


אתמול עלה לאוויר פרויקט וולונטרי ראשון שלי על הפלטפורמה של WIX - האתר של עמותת קשת נחושה ו-'קרן נחושה' - גמ"ח וקרן הלוואות.

כמו שהכותרת של הפוסט רומזת בעדינות, אני ממש מתלהב. גם מהפרויקט הספציפי, אבל לא פחות - מהפלטפורמה של WIX.

עבדתי כבר כמה פעמים עם פלטפורמות לבניית אתרים (Livecity, google sites). צברתי גם לא מעט שעות על פלטפורמת Blogger (ממש כאן, בבלוג שלי), ותקופה מסוימת הייתי גם ב- Word Press - שתיהן פלטפורמות מעולות, אגב.


אין לי דרך אחרת לומר את זה - WIX זה עולם אחר.

קודם כל, אם אני צריך לבחור את היתרון הכי גדול של WIX על כל האחרים - זה הממשק הגרפי.

קצת הבנה במחשבים וטיפל'ה הכרה של בניית אתרי אינטרנט זה כמובן יתרון גדול, אבל גם בלי זה - ה-Drag n Drop שאיתו אתה ממקם על המסך כל רכיב שבא לך, מותח, מזיז, מכווץ, משנה רקע, פונטים, צבעים ומה לא. כל כך נוח בחיים לא ראיתי.


אתר אינטרנט - עמותת קשת נחושה
אתר האינטרנט - עמותת קשת נחושה



אבל זה לא רק זה.

כדי לבנות אתר אינטרנט מוצלח (או שאולי "תקני" זו מילה יותר מתאימה?), לא מספיק רק לעשות אותו יפה. צריך גם להשתמש בסגנונות עיצוב (Style), ובתבניות קבועות (CSS ושות') לכל אורך האתר, כך שבכל רגע נתון תוכל להחליט שכל הכותרות באתר צריכות לשנות את הפונט שלהן, תוכל לעשות את זה בצורה רוחבית באתר בקליק אחד, מעבר לזה - צריך גם להגדיר את הלינקים בצורה נכונה, ולתת לכל תמונה תיאור ותג Altenate .

ב-WIX כל זה מובנה מראש. 


ויודעים מה? זה אפילו לא רק זה....

אפילו הפרמטרים הבסיסיים ביותר של האתר (שם האתר, מילות החיפוש שלו, ה-Favicon שלו - הכל!) - הכל מובנה בתפריטים, כך שגם אם אתה לא מכיר מילה אחת ב-HTML - כל ההגדרות פרושות לפניך בצורה ברורה.

ועוד לא אמרתי כלום על כל התוספות שבאות בילט-אין ואפשר לזרוק לתוך האתר בלחיצת כפתור....דפים שלמים, מוכנים מראש, פונקציונליות של גלריות תמונות, כפתורים של PayPal, טפסי "צור קשר", ניהול רשימות תפוצה, ניהול משתמשים רשומים ודפים שאפשר להיכנס אליהם רק עם סיסמאות....רק תחליט מה ואיך אתה רוצה, הכל זמין בקליק וחצי.

גלריית תמונות - WIX
גלריית תמונות



ואם לא מצאת מה שבא לך?  
אתה תמיד יכול "לזרוק" לתוך הדף קטעי HTML חיצוניים ולממש (כמעט) כל פנטזיה עם קוד חיצוני שמצאת ברשת.


פשוט כיף


ובקיצור - מוזמנים להתרשם מהאתר של עמותת קשת נחושה - ואם כבר נכנסתם - תנו שם איזה לייק ופרגנו לאחיכם המתלהב, אה?
  :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.