יום רביעי, 30 בינואר 2013

בנק מזרחי: ברוך מחזיר אהבות אבודות

פעם היה לי חשבון בבנק מזרחי (אחלה בנק, אם מתעלמים מהעמלות).

לפני משהו כמו שנה וחצי סגרתי שם את החשבון, כי עברתי לבנק קטן שלא גובה עמלות עו"ש, ועוד נותן לי ריבית זכות על היתרה בחשבון.


הבוקר, קיבלתי הודעה מבנק מזרחי על פעילות בחשבון הסגור שלי -

בנק מזרחי - הודעה על פעילות בחשבון סגור


אני מת על טעויות קטנות וחמודות כאלה (כל אחד והסטיות שלו, זכותי).

יופי של הזדמנות לשגע קצת את פניות הציבור שלהם ועל הדרך למסור ד"ש לכל החבר'ה שם.

ותודה למזרחי טפחות שממשיך ללטף מדי פעם את החשבון הסגור שלי. תמיד ידעתי שאפשר לסמוך עליכם, אתם נהדרים.



בכלל, אולי אקדיש פעם פוסט למערכות המחשוב של מזרחי טפחות.
עושים שם עבודה מדהימה (באמת, בלי ציניות). יום אחד אכתוב על זה. מבטיח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.